top of page
חדשות האיגוד ותוכן מקצועי
כנס "תקשורת שיווקית בעידן של אי ודאות וצמצום תקציבים"
איזה כנס זה היה!!! כנס סוף שנה מסעיר ומרגש, לסיכום שנה רגישה וסוערת! 100 נשות ואנשי מרקום - שעשו נטוורקינג, קיבלו ערך מקצועי, נהנו...
המטריצה לבחירת ערוצי שיווק ופיתוח עסקי – שכל משווק צריך להכיר
בעולם השיווק והפרסום, מתקיימים מאות, אם לא אלפי ערוצי ואפשרויות חשיפה, פרסום וקידום מכירות, בכל רגע נתון. זאת, מבלי לחשב שילובים שונים וחפיפ
איך בוחרים בין ביתן custom לבין ביתן מודולארי – ומה הקשר לטכנולוגיות דפוס ולעיצוב יישומי?
אז בחרתם להשתתף בתערוכה, ואתם רוצים להופיע עם ביתן אשר יעצור את המבקרים,
ישליך על החברה שלכם ומיצובה, יקרין ויצעק לכל עבר את היתרונות והצעו
שימושי הדפוס בתערוכות ובכנסים – פרינט בשירות המכירות
למרות הפרשנויות על מותן בטרם עת של התערוכות בעידן הפוסט קורונה, גם היום הן שוקקות חיים ונראה שאפילו הרבה יותר מהימים לפני המגיפה… בכל יום...
שכר מנהל תקשורת שיווקית – כמה מרוויחים מנהלי Marcom?
שכר מנהל תקשורת שיווקית – כמה מרוויחים מנהלי Marcom?
הדפוס (ממש לא) מת
הדפוס (ממש לא) מת
אפליקציות – לא מה שחשבתם
אפליקציות – לא מה שחשבתם
דרוש/ה מרקום: כיצד לכתוב תיאור תפקיד עבור מודעת משרה?
דרוש/ה מרקום: כיצד לכתוב תיאור תפקיד עבור מודעת משרה?
תקשורת שיווקית דיגיטלית – לעומת תקשורת שיווקית רגילה, אוף ליין
תקשורת שיווקית דיגיטלית – לעומת תקשורת שיווקית רגילה, אוף ליין
מרקום ותקשורת שיווקית אפקטיבית – איך זה קשור לאסטרטגיה שיווקית?
מרקום ותקשורת שיווקית אפקטיבית – איך זה קשור לאסטרטגיה שיווקית?
יחסים מספקים, לקוחות מסופקים
לקוחות. אי אפשר בלעדיהם, נכון? הם מהותו, בסיסו וזכות קיומו של כל עסק. לא סתם, אחד מנדבכי האסטרטגיה השיווקית והתקשורת השיווקית הינו זיהוי,...
אתגרי התקשורת השיווקית בעסקים ובחברות
המושג מרקום החל את דרכו בעולם ההיי-טק, והתפתח בכיוון ענפים אחרים כולל תחום מוצרי הצריכה והקמעונות והגיע אפילו לעולמות השירות, התעשייה,...
חלוקת התקציב –מרכיבים מהם בנוי תקציב שיווק דיגיטלי
חלוקת התקציב –מרכיבים מהם בנוי תקציב שיווק דיגיטלי
מהו בריף, למה זה טוב, ואיך כותבים אחד כזה?
אחת המילים שהכי שכיחות במשרדי פרסום ודיגיטל ועל שפתם של ספקים – היא המילה בריף, או בעברית "תקציר" או "תמצית". המילה הזו, שבדרך כלל כלולה...
כך בוחרים מרקום מומלץ ומוצלח. כל מה שאתם צריכים לדעת
כך בוחרים מרקום מומלץ ומוצלח. כל מה שאתם צריכים לדעת
תקציב שיווק כבר הגדרת? (ואסטרטגיה שיווקית?)
לעיתים קרובות אנשי מרקום צריכים לתכנן בעצמם תקציב שיווק ותקצב את הפעילויות השנתיות או הרבעוניות.
תקשורת שיווקית פנים ארגונית – כשהעובדים הם הלקוחות
תקשורת שיווקית פנים ארגונית – כשהעובדים הם הלקוחות
ניהול מרקום חיצוני במיקור חוץ (אאוטסורסינג)
ניהול מרקום חיצוני במיקור חוץ (אאוטסורסינג)
מנהל מרקום – מי או מה זה?
מנהל מרקום – מי או מה זה?
מה זה מרקום?
מה זה מרקום? המרקום הוא מרכז היישום, השליטה והבקרה של כל פעילות השיווק באירגון.
bottom of page